dinsdag 12 april 2011

KVK Hallo!


Enkele weken geleden stuurde ik wat foto's in van mijn werkplek in DW10 naar de redactie van Hallo! die op zoek was naar leuke werkplekken. Ze zeiden geen keuze te kunnen maken uit alle inzendingen en via Facebook likes de strijd te gaan beslissen.

Er was geen andere keuze dan mijn Facebookfriends in te zetten. Drie dagen voor de deadline vroeg ik mensen de foto te 'Liken.' Het liep allemaal heel smooth. Binnen enkele uren had ik het dubbele aantal meer te pakken dan de hoogste Likes van anderen.

Na het sluiten van de deadline volgde er een aantal dagen stilte, waarna het goede nieuws volgde - JenJenPR heeft gewonnen! Binnen 14 dagen komt er een fotograaf langs en binnenkort wordt er gepubliceerd.

Hieronder wil ik dank betuigen voor de stemmers:

-Janny Smits
www.worldpeaceispossible.com

-Floyd Creative
http://www.youtube.com/watch?v=B0BGEg9mP3A

-Doc chris
http://www.youtube.com/watch?v=oarbeRRBAQk

-Edskea Verhoeff
www.SENSESbookings.com

-Agnetha Hazelhof
www.iqmedia.nl

-Huub Krom
www.oorbit.nl

Alfons - Special Delivery Crew
www.myspace.com/fonzarellyhighwaysessions

-Jacco Vlastuin
www.een.nl

www.electrozine.net

www.bendermuziek.nl

www.ajunior.com

En natuurlijk de andere tientallen!

Wat wel jammer was is dat de normale mail die ik weleens via Facebook verstuurde, niet meer werkte zoals 'normaal.' In plaats van een BCC mailing, zijn alle mails een CC waar mensen op kunnen reageren en iedereen die erin staat meldingen hiervan krijgen. Nog steeds heb ik geen idee om dit te stoppen. Laat mij weten wanneer jij de gouden tip hebt!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten