donderdag 7 april 2011

Hva medezeggenschapsraad !


Het hoger onderwijs heeft een eigen medezeggenschapsvorm, die recht moet doen aan de bijzondere positie van studenten naast het hogeschoolpersoneel. Bij het binnenkomen van de eerste mail hierover over de medezeggenschapsraad HvA, wist ik dat het tijd was om mijzelf beschikbaar te stellen.

Deze week is het campagneweek. En dat heb ik serieus genomen. Naast de folder (link) heb ook een zestal posters in elkaar laten zetten (link.) Met het team hebben wij in enkele uren tijd alle whiteboards van HvA volgeplakt. Uiteraard zijn alle posterboards in de lift en de aula ook meegenomen.

Gisteren ben ik ook nog langsgeweest bij de tweede locatie van de HvA. Ik heb persoonlijk ook daar alle whiteboards gevuld met posters. Het uitdelen van de folders (100 stuks) is ook gebeurd.

Nu word het afwachten. Ik zie geen concullega met een campagne. Niemand die op Facebook of Hyves actief is beziggeweest. Online hebben we als team twee dagen achter elkaar alle Hva groepen en Facebook groups gevuld met berichten en posters. Als deeltijdstudent ken ik wel wat minder studenten dan de anderen, dat werkt niet in mijn voordeel. Maar daarentegen sta ik op de website met foto en korte introductie, waar niet iedereen gebruik van heeft gemaakt.

Via Twitter (link) krijg ik leuke reacties en stemmen binnen. Mensen die ik nog nooit heb gesproken of gezien lijken op mij te stemmen. A.s. maandag (en in de wandelgangen word er gesproken over a.s. zaterdag) horen we hoe het stemmen is afgelopen. Ik ben heel benieuwd en houd jullie op de hoogte.

Marketing en PR technisch is er natuurlijk ook een andere vraag te stellen- is een offline postercampagne (300 stuks) en online promotie op gerichte Hyves- en Facebookgroepen goed genoeg voor de HvA medezeggenschapsraadzetel?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten